Clipart by Prettygrafik Design
Jak wykorzystać puzzle na zajęciach? Łączenie par
Rozkładamy puzzle na podłodze, dzieci muszą je dopasować. Jeżeli mamy zajęcia w grupie, możemy rozdać uczniom po jednym puzzlu, zadaniem dzieci będzie chodzenie po sali, pytanie o angielsku o liczbę oraz odnalezienie osoby z pasującym puzzlem.
Zabawa w chowanego
Przed wejściem uczniów do sali chowamy puzzle w różnych miejscach, ich zadaniem będzie znalezienie wszystkich puzzli i połączenie ich w pary.
Memory
Gramy tak jak w zwykłe memory, tyle że karty wybieramy z dwóch "kupek"- po prawej stronie rozkładamy te z obrazkami, po lewej te z napisami.
Głuchy telefon
Uczniowie siadają w rzędzie, po jednej stronie rzędu kładziemy karty z żabami, po drugiej te z liliami. Pierwszy uczeń ( ten od strony kart z żabami) losuję jedną kartę i czyta na ucho jej zawartość kolejnemu uczniowi, następnie uczniowie kolejno przekazują sobie na ucho liczbę z karty aż dojdziemy do ostatniego ucznia w rzędzie, którego zadaniem będzie dopasowanie usłyszanej liczby do odpowiedniego puzzla, nauczyciel sprawdza czy puzzle się ze sobą zgadzają :)
Enjoy ;)
Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszam do polubienia strony na Facebooku i odwiedzenia Londonopoly na Instagramie :)
Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszam do polubienia strony na Facebooku i odwiedzenia Londonopoly na Instagramie :)
Zapraszam również do dołączenia do grupy Nauka przez zabawę, na której polecamy sobie ciekawe gry i książki dla dzieci :)
Dziękuję ! <3
OdpowiedzUsuń